середа22 січня 2025
kriminal-tv.in.ua

Ужас київських доріг на фоні PR-акцій.

Нещодавно мер Києва Віталій Кличко здійснив перевірку оновлених трамвайних колій та відремонтованої проїзної частини для автомобілів і громадського транспорту на певному відрізку вулиці Кирилівська в Подільському районі.
Ужас киевских дорог на фоне PR.

Нещодавно мер Києва Віталій Кличко перевірив, як оновили трамвайні колії та відремонтували проїзну частину для автомобілів і громадського транспорту на одному з відрізків вулиці Кирилівська, що в Подільському районі.

Мер висловив своє задоволення від «інспекції», повідомивши на своїй сторінці у Фейсбуці, що цьогоріч, нарешті, «Київпастранс» замінить зношені аварійні колії на вулиці Глибочицькій. Додамо, що на цій проблемній вулиці десятиліттями не оновлювали асфальтне покриття разом із трамвайними коліями. Тут проводили лише ямкові ремонти та латали квадратні метри.

2

Інспектування мером Кирилівської викликало в багатьох киян низку запитань, про що свідчать їхні дописи у соцмережах. Наприклад, Daryna Gulei пише: 

«Скажіть, будь ласка, чи буде продовжена реконструкція вулиці Кирилівської у 2025 році, чи на цьому – крапка? Адже зупинили всі роботи до перехрестя з вулицею Оленівська».

Ще серйозні коментарі до допису мера:

Юджін Українець:

«Контроль потрібен. Але є питання: якщо займатися таким буденним контролем за багатьма ремонтами, довгобудами тощо, то коли вирішувати головні справи Києва? Якщо система контролю потребує такої особистої уваги першої особи міста, то вона недієва. Чи не пора показати на двері чиновникам із цієї системи, а саму її вдосконалювати?»

Viktor Zagreba:  

«Пане Кличко, а можна побачити чек-лист вашої перевірки Кирилівської? Чи ви просто проінспектували по-народному, без методики?»

3

Oleksa Shkatov

«Цікаво, як же мер перевіряв трамвайні колії? Проїхався своїм джипом, чи не погнулися часом?»

Ivan Mokrytskyy:

«Раджу Кличку перевіряти весь процес ремонту дороги. А не поверхневі оглядини після закінчення роботи! Мер продовжує піаритися».

4

Отже, з київськими дорогами у нас дійсно проблеми. Так було раніше, і ситуація не покращилася й зараз. Наприклад, на вже згадуваній Кирилівській Кличко забув зазначити, скільки років київські водії проклинали тут жахливі ями. Цю проблему Кличко раніше чомусь не помітив, як і подібну ситуацію на багатьох київських вулицях. Мер ніколи не інспектував ями на дорогах, його не турбувало, що, скажімо, історична частина Подолу роками «застигла» в розбитих дорогах. А саме це ми можемо спостерігати зараз на Верхньому та Нижньому Валах. Тут також десятиліттями виконували лише ямковий ремонт. І керівництво міста це влаштовувало. Латали ями замість того, щоб робити по-європейськи. В ці ями «закопували» чималі бюджетні кошти. А Поділ – це ж перлина Києва!

Сьогодні директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор змушений визнати: на вулиці Глибочицькій, Верхньому та Нижньому Валах склалася непроста ситуація через зношені аварійні колії.

Водночас він вказує на попередників, зазначаючи, що «у місті понад 50 років трамвайні колії не міняли».

5

Зручна позиція, чи не так? Роками займатися примітивним латанням ям на дорогах, а тепер звинувачувати попередників. А якщо й заасфальтують частину якоїсь дороги, то київське начальство всіляко піариться, намагаючись показати, які вони дбайливі господарі. Піар на фоні жахливих київських доріг.

Киянин Igor Kurylo пише:

«Віталію Володимировичу, запрошую вас на захоплюючу екскурсію Подолом, зокрема на Глибочицьку! Побачите рідкісні види розбитих бордюрів, унікальні рейки-артефакти. Беріть зручне взуття, дорога – як пригода».

А які тротуари на Глибочицькій! Це справжнє страхіття ХХІ століття! Утім міський голова цими стежками не ходить. Як і очільник «Київавтодору» Федоренко.

6 7

Дописувач Фейсбуку Саша Горбонос звертається до Кличка:

«Зробіть щось з Глибочицькою, Нижнім та Верхнім Валами – трамвайні рейки загрозливо випирають над бетонними плитами».

На деяких ділянках вулиці Глибочицької на старих бетонних плитах між трамвайними рейками вже видно шматки ржавої арматури.

8

Очікуємо, коли ж почнеться ремонт Глибочицької. Міський голова запевняє, що це станеться в 2025-му.

Раніше «Київавтодор» повідомив, відповідаючи на інформаційний запит Kashran NEWS, що в 2023 році

«на Глибочицькій за бюджетні кошти виконано поточний (дрібний) ремонт проїзної частини гарячою асфальтобетонною сумішшю обсягом 343,6 м2 та тротуарів площею 10 м2. Загальна вартість робіт становить 361,3 тис. грн».

9

Це вкотре свідчить, що замість капітального ремонту на всій довжині вулиці обмежилися дрібним. Вклали сюди 383 тисячі бюджетних гривень. А який результат? Глибочицька як була жахливою, так і залишилася. Сьогодні Кличко планує направити сюди нові фінансові ресурси. І так до безкінечності?

Це типова картина Києва. З такими підходами ми не скоро матимемо європейські дороги.

Можна назвати десятки й більше вулиць, де виконували лише дрібне асфальтування. Так, у період з